Наукова періодика України | Менеджмент | ||
Shcherbak V. Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery consumers / V. Shcherbak, S. Marchenko // Менеджмент. - 2015. - Вип. 22. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2015_22_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shcherbak V. Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery consumers / V. Shcherbak, S. Marchenko // Менеджмент. - 2015. - Вип. 22. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2015_22_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |