Наукова періодика України Машинобудування


Драгун С. В. 
Определение волн давления и скорости рабочей жидкости в магистралях гидрообъемных приводов силовых передач машин / С. В. Драгун, Е. И. Дружинин // Машинобудування. - 2016. - № 17. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2016_17_6
К динамическим характеристикам объемного гидропривода относят его инерционные, диссипативные и упругие характеристики, а также моменты, действующие на роторы гидромашин со стороны рабочей жидкости, динамика которой может быть представлена с той или иной степенью точности в зависимости от целей исследования и конструктивных особенностей объемного гидропривода. Часто упрощенное описание динамики рабочей жидкости сводится к одному обыкновенному дифференциальному уравнению неразрывности, являющегося следствием закона сохранения масс, что иногда является недостаточным для оценки взаимовлияния объемного гидропривода и силовой передачи, частью которой он является. Поведение жидкости предложено описывать телеграфными уравнениями, решение которых может быть представлено в Д’Аламберовой форме, то есть в виде суперпозиции прямой и обратной волн давления и скорости, что допускает принципиальную возможность оценки взаимного влияния различных по физической природе механических и гидродинамических процессов на стадиях проектирования и доводки опытных образцов гидромеханических систем и имеет важное значение для обеспечения дальнейшей качественной эксплуатации силовых передач транспортных средств. Указанный подход может быть применен для решения задач анализа сколь угодно сложных по структуре линейных и нелинейных моделей силовых передач при любом уровне детализации математического описания элементов объемного гидропривода и любых режимах его функционирования.До динамічних характеристик об’ємного гідроприводу відносять його інерційні, дисипативні та пружні характеристики, а також моменти, що діють на ротори гідромашин з боку робочої рідини, динаміка якої може бути представлена з тим або іншим ступенем точності в залежності від цілей дослідження і конструктивних особливостей об’ємного гідроприводу. Часто спрощений опис динаміки робочої рідини зводиться до одного звичайного диференціального рівняння нерозривності, яке є наслідком закону збереження мас, що іноді є недостатнім для оцінювання взаємовпливу об’ємного гідроприводу та силової передачі, частиною якої він є. Поведінку рідини запропоновано описувати телеграфними рівняннями, рішення яких може бути наведено в Д’Аламберовій формі, тобто у вигляді суперпозиції прямої і зворотної хвиль тиску та швидкості, що допускає принципову можливість оцінювання взаємного впливу різних по фізичній природі механічних і гідродинамічних процесів на стадіях проектування і доведення дослідних зразків гідромеханічних систем і має важливе значення для забезпечення подальшої якісної експлуатації силових передач транспортних засобів. Зазначений підхід може бути застосований для вирішення задач аналізу як завгодно складних за структурою лінійних і нелінійних моделей силових передач за будь-якого рівня деталізації математичного опису елементів об’ємного гідроприводу та будь-яких режимів його функціонування.By the dynamic characteristics of volume hydraulic drive include its inertia, elastic and dissipative characteristics and moments acting on the rotors of hydraulic fluid from the working dynamics which can be represented with varying degrees of accuracy depending on the study objectives and design features of the volumetric hydraulic drive. Often simplified description of the dynamics of the working fluid is reduced to one ordinary differential equation of continuity, which is a consequence of the law of conservation of mass, which sometimes is not sufficient to assess the interference volume hydraulic drive and power transmission, of which he is. The article proposed to describe the behavior of the fluid of the telegraph equation, the solution of which can be represented in D'Alamber form, in the form of a superposition of the forward and backward waves of pressure and speed, which allows the possibility in principle of mutual evaluation of the impact of different physical nature of mechanical andhydrodynamic processes in steps designing and debugging of prototypes and hydromechanical systems is essential to ensure the continued operation of high-quality power transmission vehicles. This approach can be applied to solve the problems of the analysis of arbitrarily complex structure of linear and nonlinear models of power transmission at any level of detail, the mathematical description of the elements of volume hydraulic drive and all modes of operation.
  Повний текст PDF - 456.212 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Драгун С.
  • Дружинин Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Драгун С. В. Определение волн давления и скорости рабочей жидкости в магистралях гидрообъемных приводов силовых передач машин / С. В. Драгун, Е. И. Дружинин // Машинобудування. - 2016. - № 17. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2016_17_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського