Наукова періодика України | Culture and arts in the modern world | ||
Кушнарьова Т. В. Особливості становлення рекламних технологій в українському книговидавничому бізнесі / Т. В. Кушнарьова // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2013. - Вип. 14. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2013_14_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнарьова Т. В. Особливості становлення рекламних технологій в українському книговидавничому бізнесі / Т. В. Кушнарьова // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2013. - Вип. 14. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2013_14_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |