Наукова періодика України Клінічна фармація


Посилкіна О. В. 
Формування системи показників оцінки соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу / О. В. Посилкіна, Ю. С. Братішко, Г. В. Кубасова // Клінічна фармація. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KlPh_2015_19_2_3
Висвітлено актуальні питання щодо розв'язання проблем соціального розвитку фармацевтичних підприємств за умов впровадження систем менеджменту якості. Доведено необхідність створення методики оцінки соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу, яка має відповідати умовам економічного стану України та враховувати галузеву специфіку. Під терміном "соціальна відповідальність фармацевтичного бізнесу" слід розуміти здатність суб'єктів фармацевтичної галузі брати на себе зобов'язання фінансового, економічного, соціального й екологічного характеру за наслідки їх діяльності перед державою, суспільством, навколишнім співтовариством, персоналом, бізнес-партнерами та іншими зацікавленими сторонами, яка реалізується через етичну поведінку з урахуванням інтересів і очікувань всіх стейкхолдерів за дотримання чинного законодавства і міжнародних стандартів на принципах добровільності та взаємної вигоди. До складових соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу можна віднести складову якості, соціальну складову, складову розвитку, екологічну, управлінську і правову складові, які реалізуються як у вигляді внутрішньої, так і зовнішньої відповідальності. Враховуючи специфіку діяльності фармацевтичних підприємств, сформовано сукупність з 46-ти локальних показників, які характеризують соціальну відповідальність за всіма її складовими. На підставі відібраних локальних показників розраховуються комплексні показники, які характеризують всі складові соціальної відповідальності. Методику комплексної оцінки соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу апробовано на деяких фармацевтичних підприємствах. Наведено результати розрахунку. Впровадження запропонованої методики оцінки соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу надає змогу визначити та оцінити проблеми у сфері соціальної відповідальності; створити засади ефективного менеджменту якості; розробити ефективну систему управління соціально-відповідальною діяльністю та впровадити практику відкритого рейтингування соціально-відповідальних фармацевтичних компаній.
  Повний текст PDF - 635.3 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Посилкіна О.
  • Братішко Ю.
  • Кубасова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Посилкіна О. В. Формування системи показників оцінки соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу / О. В. Посилкіна, Ю. С. Братішко, Г. В. Кубасова // Клінічна фармація. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KlPh_2015_19_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Посилкіна Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Братішко Юлія Сергіївна (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського