Наукова періодика України | Квалілогія книги | ||
Петрик П. Б. Вплив аромополіграфії на ефективність реклами товарів / П. Б. Петрик // Квалілогія книги. - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kk_2013_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петрик П. Б. Вплив аромополіграфії на ефективність реклами товарів / П. Б. Петрик // Квалілогія книги. - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kk_2013_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |