![]() | Наукова періодика України | ![]() | Інформатика та математичні методи в моделюванні |
Лендюк Т. В. Нечітка модель формування індивідуальної траєкторії навчання та побудова онтології на її основі / Т. В. Лендюк, Н. М. Васильків // Інформатика та математичні методи в моделюванні. - 2017. - Т. 7, № 1-2. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itmm_2017_7_1-2_14 Запропоновано реалізацію моделі формування навчального матеріалу на основі рівня знань студентів і складності завдань (побудови індивідуальної траєкторії навчання), яка базується на апараті нечіткої логіки. Побудовано базу правил нечіткої моделі та перевірено її на правильність роботи. Сформовані нечіткі правила використано в онтології навчальної дисципліни. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лендюк Т. В. Нечітка модель формування індивідуальної траєкторії навчання та побудова онтології на її основі / Т. В. Лендюк, Н. М. Васильків // Інформатика та математичні методи в моделюванні. - 2017. - Т. 7, № 1-2. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itmm_2017_7_1-2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |