Наукова періодика України | Історико-педагогічний альманах | ||
Шпарик О. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_1_11 Проаналізовано специфіку джерельної бази педагогічної спадщини видатного китайського мислителя Конфуція. Виділено основні групи джерел та охарактеризовано їх. Розглянуто основні етапи вивчення китайських джерел за межами Китаю. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шпарик О. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |