Наукова періодика України | Історико-педагогічний альманах | ||
Бричок С. Інноваційні підходи до вивчення спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки" / С. Бричок // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_2_7 Розкрито специфіку інноваційних підходів до вивчення спадщини В. Сухомлинського й О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки" студентами педагогічних спеціальностей ВНЗ. Запропоновано форми та методи презентування студентам навчального матеріалу. З'ясовано, що інноваційний підхід до вивчення спадщини окремих персоналій студентами, сприяє розвитку їх фахової зорієнтованості та професійної спрямованості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бричок С. Інноваційні підходи до вивчення спадщини В. Сухомлинського та О. Захаренка в курсі "Історія педагогіки" / С. Бричок // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |