Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Андросович К. А. 
Психолого-педагогічна підтримка обдарованих учнів в Інтернет-середовищі / К. А. Андросович // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_3
На основі пілотного дослідження виокремлено проблемні групи факторів, що впливають на виконання наукової роботи учнями — учасниками конкурсних науково-дослідних робіт. Вони умовно розподілені на: фізичні (стан здоров’я, самопочуття, втома); психологічні (негативні емоції, переживання, тривога); соціальні (спілкування з керівником, спілкування з однолітками, відповідальність, велике навантаження); науково-методичні (обмеженість ресурсів, літератури, наукових рекомендацій, нормативні положення); інші (брак часу, технічне оформлення дослідження). Констатовано, що обдаровані учні мають потребу у більш тісній взаємодії як між собою, так і зі своїми науковими наставниками, мають певні психологічні труднощі та прагнуть допомоги спеціалістів, але не реалізують це прагнення у соціальному житті. Обґрунтовано необхідність та доцільність створення інтерактивного мережевого центру для забезпечення психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів.На основе пилотажного исследования выделены проблемные группы факторов, влияющих на выполнение научной работы учениками — участниками конкурсных научно-исследовательских работ. Они условно разделены на: физические (состояние здоровья, самочувствие, усталость); психологические (отрицательные эмоции, переживания, тревога); социальные (общение с руководителем и сверстниками, ответственность, большая нагрузка); научно-методические (ограниченность ресурсов, литературы, научных рекомендаций, нормативные положения); другие (нехватка времени, техническое оформление исследования). Констатировано, что одаренные ученики нуждаются в более тесной взаимосвязи как между собой, так и со своими научными наставниками, имеют определенные психологические трудности и стремятся получить помощь специалистов, но не реализуют это стремление в социальной жизни. Обоснована необходимость и целесообразность создания интерактивного сетевого центра для поддержки и сопровождения одаренных учеников.On the basis of a Pilot study author highlighted the problem groups of the factors affecting the performance of competitive research projects by students. These groups of factors conventionally are divided into: physical (health, well-being, fatigue);psychological (negative emotions, feelings, anxiety); social (communication with the manager, communication with peers, responsibility, greater load); scientific and methodical (limitation of resources, literature, scientific guidelines regulations); others (lack of time, technical design of the research). This article states that gifted students need more close interaction among themselves and with their scientific mentors; they have a certain psychological difficulties and seek help of specialist, butdo not realize this desire in social life. The author proves the necessity and feasibility of establishing an interactive network centre to provide psychological and educational support for gifted students.
  Повний текст PDF - 266.698 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андросович К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андросович К. А. Психолого-педагогічна підтримка обдарованих учнів в Інтернет-середовищі / К. А. Андросович // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського