Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Коломієць А. М. 
Нетнографічний аналіз тематичного спектру педагогічних досліджень у виданнях з наукометричної бази Scopus / А. М. Коломієць, Є. В. Громов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 179-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_18
Здійснено нетнографічний аналіз сайтів закордонних педагогічних видань, що входять до наукометричної бази Scopus, оцінено пріоритетні напрями педагогічних досліджень у найбільш цитованих журналах світу. Проаналізовано тематичне покриття перших трьох сотень педагогічних видань з рейтингового списку, що представлений на Інтернет-платформі Scimago Journal & Country Rank. Проведено порівняння показників цитованості закордонних педагогічних журналів з відповідними показниками видань технічного, природничого, правового та політичного спрямування. Спростовано розповсюджену помилкову думку про недостатню представленість або взагалі відсутність педагогічних видань у базі даних Scopus. З’ясовано, що серед педагогічних видань, які індексуються у Scopus, найбільша кількість присвячена проблематиці загальної освіти і виховання, педагогічної психології і соціології; організації педагогічних досліджень і педагогічної статистики.Осуществлён нетнографический анализ сайтов зарубежных педагогических изданий, входящих в наукометрическую базу данных Scopus, дана оценка приоритетных направлений педагогических исследований в наиболее цитируемых журналах мира. Проанализировано тематическое покрытие первых трёхсот педагогических изданий из рейтингового списка, представленного на Интернет-платформе Scimago Journal & Country Rank. Проведено сравнение показателей цитируемости зарубежных педагогических журналов с соответствующими показателями изданий технической, естественнонаучной, правовой и политической направленности. Опровергнута распространённая ошибочная точка зрения о недостаточной представленности или вообще отсутствии педагогических изданий в базе данных Scopus. Выяснено, что среди педагогических изданий, индексируемых в Scopus, наибольшее число посвящено проблематике общего образования и воспитания, педагогической психологии и социологии, организации педагогических исследований, педагогической статистике.Netnographic analysis of international pedagogical periodical journals which are indexed in Scopus scientometric database has been realized in the article. The authors gave appraisal of pedagogical investigations’ priority directions which are published in the most quoted world’s journals. Subject coverage of the Top-300 pedagogical periodical journals from the rank-list presented by Scimago Journal & Country Rank Internet-platform has been also analyzed. Comparison between pedagogical journals’ quotation-indexes and corresponding indexes of technical, natural-scientific, legislative and political subject issues has been also completed. The authors succeeded in refuting the widely-spread but mistaken opinion that pedagogical issues are insufficiently presented or even absent in Scopus database. It has also been found out that the majority of pedagogical periodical journals which are indexed in Scopus deal with problems of general education and upbringing; pedagogical psychology and sociology; organizing of pedagogical investigations and pedagogical statistics.
  Повний текст PDF - 275.987 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коломієць А.
  • Громов Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коломієць А. М. Нетнографічний аналіз тематичного спектру педагогічних досліджень у виданнях з наукометричної бази Scopus / А. М. Коломієць, Є. В. Громов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 179-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коломієць Алла Миколаївна (педагогічні науки)
  • Громов Євген Володимирович (1972–) (педагогічні науки)
  • Громов Євген Володимирович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського