Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Вакалюк Т. А. 
Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_8
Розглянуто модель хмаринно орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. Виділено суб’єкти навчальної діяльності: студент, викладач та адміністратор. Розглянуто форми навчальної діяльності, до яких віднесено: навчальні заняття, практичну підготовку, самостійну роботу, контрольні заходи, а також науково-дослідну роботу студентів. Описано види лекцій, які можуть проводитись у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання: лекція-бесіда, лекція-дискусія, відео-лекція, лекція-консультація та лекція-презентація. Описані види практичної підготовки, які пропонуються у хмаринно орієнтованій системі підтримки навчання: лабораторна робота, практична робота, семінарське заняття та вебінар. Розглянуто різні види самостійної роботи та контрольних заходів, які пропонуються автором. Окремо виділено науково-дослідну роботу студентів як форму навчальної діяльності, передбачену навчальним планом підготовки бакалаврів інформатики. Розглянуто основні методи навчання, що можуть бути реалізовані з використанням хмаринно орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. Окреслено засоби навчальної діяльності.Рассмотрено модель облачно ориентированной системы поддержки обучения бакалавров информатики. Выделены субъекты учебной деятельности: студент, преподаватель и администратор. Рассмотрены формы учебной деятельности, к которым отнесены: учебные занятия, практическая подготовка, самостоятельная работа, контрольные мероприятия, а также научно-исследовательская работа студентов. Описаны виды лекций, которые могут проводиться в облако ориентированной системе поддержки обучения: лекция-беседа, лекция-дискуссия, видео-лекция, лекция-консультация и лекция-презентация. Описаны виды практической подготовки, которые предлагаются в облачно ориентированной системе поддержки обучения: лабораторная работа, практическая работа, семинарское занятие и вебинар. Рассмотрены различные виды самостоятельной работы и контрольных мероприятий, предлагаемых автором. Отдельно выделена научно-исследовательская работа студентов как форма учебной деятельности, предусмотренная учебным планом подготовки бакалавров информатики. Рассмотрены основные методы обучения, которые могут быть реализованы при использовании облачно ориентированной системы поддержки обучения бакалавров информатики. Определены средства учебной деятельности.In the article the model of cloud based system to support learning bachelors of computer science is considered. There are highlighted subjects of learning activities: student, teacher and administrator, as well as considered forms of educational activities, which include: classes, practical training, independent work, control measures and research work of students. The types of lectures which may be conducted in a cloud based system to support learning, lecture-discussion, lecture, discussion, video lectures, lecture-consultation and lecture presentation are described. The types of practical training offered in the cloud-oriented support system training, laboratory work, practical work, seminars and webinars are presented and different types of self-study and control measures proposed by the author are considered. Separately it is emphasized the research work of students as a form of educational activity which is included in the curriculum for bachelors of computer science. There are considered thebasic teaching methods that can be implemented using a cloud based system to support learning bachelors of computer science. The means for training activities are determined.
  Повний текст PDF - 538.981 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вакалюк Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вакалюк Т. А. Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вакалюк Тетяна Анатоліївна (1983–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського