Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Нечипуренко П. П. 
Інформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії / П. П. Нечипуренко, С. О. Семеріков, Т. В. Селіванова, Т. О. Шенаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 10-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_4
Проаналізовано місце інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у формуванні дослідницьких компетентностей учнів у процесі профільного навчання хімії. Виділено групи засобів ІКТ, застосування яких сприяє формуванню дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. Наведено результати експертного оцінювання доцільності використання засобів ІКТ для формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. Обгрунтовано вибір загальних та специфічних засобів ІКТ профільного навчання хімії. Обговорено перспективи визначення найбільш доцільних засобів ІКТ для формування окремих дослідницьких компетентностей.Проанализировано место информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в формировании исследовательских компетентностей учащихся в процессе профильного обучения химии. Выделены группы средств ИКТ, применение которых способствует формированию исследовательских компетентностей учащихся в профильном обучении химии. Приведены результаты экспертной оценки целесообразности использования средств ИКТ для формирования исследовательских компетентностей учащихся в профильном обучении химии. Обоснован выбор общих и специфических средств ИКТ профильного обучения химии. Обсуждены перспективы определения наиболее целесообразных средств ИКТ для формирования отдельных исследовательских компетентностей.The article analyzes the position of information and communication technologies for formation of pupils’ research competence at chemistry profile learning. The ICT tool groups, the use of which contributes to the formation of pupils’ research competence at chemistry profile learning, are highlighted. The results of expert assessment of the feasibility of using ICT tools for the formation of pupils’ research competence at chemistry profile learning are described. The choice of general and specific ICTtools of chemistry profile learning is grounded. The prospects for determining the most appropriate ICT tools for the formation of separate research competencies are identified.
  Повний текст PDF - 322.345 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нечипуренко П.
  • Семеріков С.
  • Селіванова Т.
  • Шенаєва Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нечипуренко П. П. Інформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії / П. П. Нечипуренко, С. О. Семеріков, Т. В. Селіванова, Т. О. Шенаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 10-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нечипуренко Павло Павлович (педагогічні науки)
  • Семеріков Сергій Олексійович (1976–) ()
  • Селіванова Тетяна Валеріївна (1977–) (хімічні науки)
  • Шенаєва Тетяна Олексіївна (1953–) (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського