Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Cпірін О. М. 
Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / О. М. Cпірін, Ю. Г. Носенко, А. В. Яцишин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 219-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_19
Проаналізовано сучасні вимоги до підвищення ефективності підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації для інформатизації освіти. Висвітлено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки аспірантів – майбутніх докторів філософії. Наведено основні компоненти освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з інформаційно-комунікаційних технології в освіті, зокрема: мету, перелік дисциплін і навчальних модулів, кількість кредитів, компетентності, якими повинен оволодіти здобувач. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови для здійснення якісної підготовки майбутніх докторів філософії та досвід їх реалізації в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.Проанализированы современные требования к повышению эффективности подготовки научных кадров высшей квалификации для информатизации образования. Представлен опыт Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины в контексте подготовки аспирантов – будущих докторов философии. Приведены основные компоненты образовательно-научной программы подготовки доктора философии по информационно-коммуникационным технологиям в образовании, в частности: цель, перечень дисциплин и учебных модулей, количество кредитов, компетентности, которыми должен овладеть соискатель. Охарактеризованы организационно-педагогические условия для осуществления качественной подготовки будущих докторов философии и опыт их реализации в Институте информационных технологий и средств обучения НАПН Украины.The article analyzes the current requirements for improving the efficiency of training highly qualified scientific personnel for education informatization. The experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine in the context of post-graduate students training as future Philosophy Doctors is presented. The basic components of the educational and research program for PhD training on ICT in education, including purpose, topics of training modules, the number of credits, competencies that should be mastered by applicants are given. The organizational and pedagogical conditions for high-quality training of future PhDs and experience of their implementation at the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine are characterized.
  Повний текст PDF - 330.045 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Cпірін О.
  • Носенко Ю.
  • Яцишин А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Cпірін О. М. Сучасні вимоги і зміст підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / О. М. Cпірін, Ю. Г. Носенко, А. В. Яцишин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 219-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Носенко Юлія Григорівна (педагогічні науки)
  • Яцишин Анна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського