Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Білоусова Л. І. 
Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 151-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_14
Зазначено, що удосконалення інформаційних технологій розкриває нові можливості для забезпечення продуктивності навчального процесу. Поява педагогічних інструментальних засобів, призначених для створення електронних засобів навчання, надає змогу вчителеві планувати не тільки хід уроку, а й навчально-пізнавальну діяльність учня з урахуванням його індивідуальних особливостей. Обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів, розкрито критерії й показники сформованості готовності майбутнього вчителя до такої діяльності. Наведено опис і результати експериментального впровадження розробленої моделі у навчальний процес.Отмечено, что совершенствование информационных технологий раскрывает новые возможности для обеспечения продуктивности учебного процесса. Появление педагогических инструментальных средств, предназначенных для создания электронных средств обучения, позволяет учителю планировать не только ход урока, но и учебно-познавательную деятельность ученика с учетом его индивидуальных особенностей. Обоснована структурно-функциональная модель подготовки будущего учителя начальной школы к проектированию дидактических электронных ресурсов, раскрыты критерии и показатели сформированности готовности будущего учителя к такой деятельности. Приведено описание и результаты экспериментального внедрения разработанной модели в учебный процесс.Improving the information technology opens up new possibilities for productivity of the learning process. The emergence of pedagogical tools for creating e-learning resources, allows the teacher to plan not only the course of the lesson, but also educational and cognitive pupils’ activity taking into account their individual characteristics. In the article it is presented the structural-functional model of future elementary school teachers training to design e-learning resources, criteria and indicators of formation of future teachers readiness for such activities, as well as description and the results of the developed model experimental introduction into the educational process.
  Повний текст PDF - 297.271 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білоусова Л.
  • Олефіренко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білоусова Л. І. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 151-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Білоусова Людмила Іванівна (педагогічні науки)
  • Олефіренко Надія Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського