Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Усата О. Ю. 
Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога / О. Ю. Усата // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_17
Розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи. Проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі. Описано особливості розвитку та самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності. Розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.Рассмотрены основные аспекты внедрения акмеологического подхода в учебно-воспитательную деятельность школы. Проанализированы научные исследования современных ученых, посвященные этой проблеме. Описаны особенности развития и самореализации собственного инновационного творческого потенциала, самообразования. Рассмотрены особенности составления плана самосовершенствования и плана-проспекта самовоспитания, а также разработки собственной самопрезентации учителя-акмеолога. Согласно выше определенным особенностям проанализированы, обобщены и систематизированы ИКТ, способствующие профессионально-личностному росту педагога.The article considers the main aspects of acmeological approach implementation in the school educational activities; it analyzes scientific research of modern scholars on this topic; it gives peculiarities of development and self-fulfillment of own innovative creativity, self-education; it considers the peculiarities of self-improvement planning and outline of self-education and formulation of acmeology teacher self-presentation. According to the above-mentioned features there were analyzed, summarized and systematized the ICT which will promote professional and personal growth of a teacher.
  Повний текст PDF - 198.826 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Усата О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога / О. Ю. Усата // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Усата Олена Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського