Наукова періодика України | Інформаційні технології і засоби навчання | ||
Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога / О. Ю. Усата // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_17 Розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи. Проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі. Описано особливості розвитку та самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності. Розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.Рассмотрены основные аспекты внедрения акмеологического подхода в учебно-воспитательную деятельность школы. Проанализированы научные исследования современных ученых, посвященные этой проблеме. Описаны особенности развития и самореализации собственного инновационного творческого потенциала, самообразования. Рассмотрены особенности составления плана самосовершенствования и плана-проспекта самовоспитания, а также разработки собственной самопрезентации учителя-акмеолога. Согласно выше определенным особенностям проанализированы, обобщены и систематизированы ИКТ, способствующие профессионально-личностному росту педагога.The article considers the main aspects of acmeological approach implementation in the school educational activities; it analyzes scientific research of modern scholars on this topic; it gives peculiarities of development and self-fulfillment of own innovative creativity, self-education; it considers the peculiarities of self-improvement planning and outline of self-education and formulation of acmeology teacher self-presentation. According to the above-mentioned features there were analyzed, summarized and systematized the ICT which will promote professional and personal growth of a teacher. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога / О. Ю. Усата // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |