Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Хомік О. М. 
Використання електронних соціальних мереж для формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_11
Розглянуто систему поглядів на проблему підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності у ВНЗ. Проаналізовано ефективність використання інформаційних технологій, у тому числі електронних соціальних мереж, у навчальному процесі майбутніх економістів. З’ясовано, яка частка педагогічних працівників використовують інформаційні технології для формування управлінської культури майбутніх економістів. Наведено результати анкетування студентів щодо користування соціальною мережею «ВКонтакті». Обгрунтовано доцільність створення інтернет-клубу управлінської майстерності для формування управлінської культури майбутніх економістів.Рассмотрена система взглядов на проблему подготовки будущих экономистов к управленческой деятельности в ВУЗ. Проанализирована эффективность создания информационных технологий, в том числе электронных социальных сетей, в учебном процессе будущих экономистов. Выяснено, какая часть педагогических работников использует информационные технологии для формирования управленческой культуры будущих экономистов. Приведены результаты анкетирования студентов по использованию социальной сети «ВКонтакте». Обоснована целесообразность создания интернет-клуба управленческого мастерства для формирования управленческой культуры будущих экономистов.The article reveals the system of views concerning the problem of training of future economists in the context of managerial activity in the higher educational establishments. The effectiveness of information technologies use, including electronic social networks, in future economists’ educational process has been analyzed. The proportion of teaching staff which use information technologies to form a managerial culture of future economists was found out. The results of students’ questionnaire concerning the social network «VKontakte» are represented. The expedience for creating an internet-club of managerial mastery to form the managerial culture of future economists has been substantiated.
  Повний текст PDF - 200.586 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хомік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хомік О. М. Використання електронних соціальних мереж для формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хомік Оксана Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського