Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Величко В. Є. 
Стратегія впровадження вільного програмного забезпечення в процес підготовки вчителів математики, фізики та інформатики / В. Є. Величко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_10
Зазначено, що інформаційні процеси в суспільстві спонукають освіту до перегляду форм і методів навчання, яке передбачає використання широких дидактичних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій. Не менш значущою в цьому контексті є проблема підготовки фахівців, які здатні використовувати сучасні можливості інформаційних технологій. Підготовка висококваліфікованого вчителя можлива тільки за умови використання в його навчанні передових технологій, які охоплюють весь спектр існуючих можливостей. Аналіз програмного забезпечення супроводу навчальної діяльності студентів ВНЗ показав недостатнє використання в освітньому процесі цілого класу програмного забезпечення – вільного програмного забезпечення. Для вирішення цієї проблеми запропоновано стратегію впровадження вільного програмного забезпечення у підготовці вчителів математики, фізики та інформатики.Отмечено, что информационные процессы в обществе побуждают образование к пересмотру форм и методов обучения, предусматривающего использование широких дидактических возможностей информационно-коммуникационных технологий. Не менее значима в этом контексте проблема подготовки специалистов, которые способны использовать современные возможности компьютерной техники. Подготовка высококвалифицированного учителя возможна только при условии использования в его обучении передовых технологий, которые охватывают весь спектр существующих возможностей. Анализ используемого в образовании программного обеспечения показал недостаточное использование в образовательном процессе целого класса программного обеспечения - свободного программного обеспечения. Для решения этой проблемы предложена стратегия внедрения свободного программного обеспечения при подготовке учителей математики, физики и информатики.Information processes in the society encourage the formation of a revision of the forms and methods of learning; involve the use of didactic capabilities of information and communication technologies in teaching. No less important in this context, theproblem of professionals training who are able to use modern possibilities of computer technology. Training of highly qualified teachers is only possible using advanced technologies that cover the entire range of existing opportunities. The analysis usedin the formation of the software has showed insufficient use of a whole class of software - free software in the educational process. To overcome this problem, the proposed implementation strategy of free software in the preparation of teachers of mathematics, physics and computer science is proposed.
  Повний текст PDF - 158.236 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Величко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Величко В. Є. Стратегія впровадження вільного програмного забезпечення в процес підготовки вчителів математики, фізики та інформатики / В. Є. Величко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Величко Владислав Євгенович (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського