Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Гаврілова Л. Г. 
Принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій / Л. Г. Гаврілова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_7
Висвітлено актуальну проблему сучасної вищої мистецької освіти — використання комп’ютерних, зокрема мультимедійних, технологій у професійній підготовці майбутніх учителів. Розглянуто принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій: принцип інформатизації навчання; принцип наочності, реалізований засобами мультимедія; принцип оптимального вибору засобів навчання; принцип інтеграції традиційних методик музичного навчання й інноваційних мультимедійних технологій; принцип цілеспрямованої взаємодії і художньо-творчого спілкування педагога зі студентами; принцип активізації музично-творчої діяльності, спонукання до творчого самовираження. Дотримання цих принципів забезпечує професійний розвиток майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій.Рассмотрена актуальная проблема современного высшего художественного образования — использование компьютерных, в частности мультимедийных, средств обучения в процессе профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Рассмотрены принципы формирования профессиональной компетентности будущих учителей музыки средствами мультимедийных технологий: принцип информатизации обучения; принцип наглядности, реализованный средствами мультимедиа; принцип оптимального выбора средств обучения; принцип интеграции традиционных методик музыкального обучения и инновационных мультимедийных технологий; принцип целенаправленного взаимодействия и художественно-творческого общения педагога со студентами; принцип активизации музыкально-творческой деятельности, побуждения к творческому самовыражению. Соблюдение этих принципов обеспечивает эффективное профессиональное развитие будущих учителей музыки средствами мультимедийных технологий.The article focuses on an urgent problem of contemporary artistic education and concerns implementation of multimedia computer aids of learning in the process of music teachers training. The author considers the principles of music teachers professional competence formation using multimedia technologies and defines them as follows: principle of informatization of learning; principle of visualization, supported with multimedia aids; principle of optimal selection of learning aids; principle of integration of traditional approaches to music education with innovative multimedia technologies; principle of purposeful interaction and creative cooperation between teacher and students; principle of promotion creative musical activities and personal self-expression. Adherence to these principles determines effective professional development of music teachers through the means of multimedia technologies.
  Повний текст PDF - 192.588 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаврілова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаврілова Л. Г. Принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій / Л. Г. Гаврілова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гаврілова Людмила Гаврилівна (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського