Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Саварин П. В. 
Особистісно-орієнтована система підготовки фахівців технічного профілю з використанням медіатехнологій / П. В. Саварин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_11
Розглянуто проблему навчання протягом життя. Надано стислий аналіз парадигм підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності. Детально охарактеризовано особистісно-орієнтовану систему підготовки і здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій, що стосуються означеного питання. Проаналізовано модель особистісно-орієнтованого навчання у вищому технічному навчальному закладі (ВТНЗ) й наголошено на важливості використання різноманітних джерел наукової інформації для кожного студента. Подано стислу характеристику суті поняття «медіатехнології». Розглянуто важливі принципи, які мають зацікавити викладачів щодо використання медіатехнологій у своїй професійній діяльності. Описано основні вимоги до розробки дидактичного забезпечення, яких рекомендовано дотримуватись, використовуючи медіатехнології як допоміжний засіб навчання. Відзначено важливу роль викладача ВТНЗ у впровадженні основних складових особистісно-орієнтованої системи підготовки з використанням медіатехнологій. Розкрито якості, які необхідно розвивати в стінах ВТНЗ у студентів.Рассмотрена проблема обучения в течение жизни. Осуществлен краткий анализ парадигм подготовки будущего специалиста к профессиональной деятельности. Подробно охарактеризована личностно-ориентированная система подготовки и осуществлен анализ последних исследований и публикаций, касающихся данного вопроса. Проанализирована модель личностно-ориентированного обучения в высшем техническом учебном заведении (ВТУЗ) и отмечена важность использования различных источников научной информации для каждого студента. Дано краткое описание сущности понятия «медиатехнологии». Рассмотрены важные принципы, которые должны заинтересовать преподавателей относительно использования медиатехнологий в своей профессиональной деятельности. Описаны основные требования к разработке дидактического обеспечения, которых рекомендуется придерживаться, используя медиатехнологии как вспомогательное средство обучения. Отмечена важная роль преподавателя ВТУЗ во внедрении основных составляющих личностно-ориентированной системы подготовки с использованием медиатехнологий. Раскрыты качества, которые необходимо развивать в стенах ВТУЗ.The paper poses a problem of lifelong learning. Brief analysis of paradigms of future specialists training for their professional work is done. There has been described in detail personality-oriented training system as well as done the analysis of recent researches and publications relating to this issue. The model of personality-oriented training system in higher technical educational institution is analyzed and stressed the importance of using a variety of sources of scientific information for eachstudent. There has been exposed and given a brief description of the essence of the “media technology” concept. The important principles for using media technologies in teacher’s educational activity are considered. The basic requirements to didactic software development using media technology as supplement are presented. It is noted the important role of the teacher of higher technical educational institution in implementing the main components of personality-oriented training system using media technologies, as well as revealed the qualities that students of higher technical educational institution should develop.
  Повний текст PDF - 193.773 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Саварин П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Саварин П. В. Особистісно-орієнтована система підготовки фахівців технічного профілю з використанням медіатехнологій / П. В. Саварин // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Саварин Павло Вікторович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського