Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Петков А. А. 
Самообучаемость компьютерных программ контроля выполнения тестовых заданий расчетного типа / А. А. Петков // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_10
Для компьютерной программы контроля выполнения тестовых заданий расчетного типа открытой формы предложена теоретическая модель самообучения, основанная на использовании вероятности неверного выполнения заданий теста. Результаты имитационного моделирования и педагогических экспериментов, проведенных с использованием разработанной программы, реализующей алгоритм самообучения, показали обоснованность теоретической модели и целесообразность использования контролирующих самообучающихся программ для дифференцирования усилий студентов по выполнению заданий теста. Материалы статьи могут быть использованы для дальнейших исследований процесса самообучения компьютерных программ, реализующих тесты других типов и разработки тестов контроля знаний и умений на их основе.Для комп'ютерної програми контролю виконання тестових завдань розрахункового типу відкритої форми запропоновано теоретичну модель самонавчання, засновану на використанні ймовірності невірного виконання завдань тесту. Результати імітаційного моделювання й педагогічних експериментів, проведених з використанням розробленої програми, що реалізує алгоритм самонавчання, показали обгрунтованість теоретичної моделі й доцільність використання контролюючих програм, що самонавчаються, для диференціювання зусиль студентів з виконання завдань тесту. Матеріали статті можуть бути використані для подальших досліджень процесу самонавчання комп'ютерних програм, що реалізують тести інших типів і розробки тестів контролю знань і вмінь на їхній основі.In this paper the theoretical model of self-learning based on the use of probability of incorrect assignments of the test for a computer program for monitoring the implementation of tests as the open form is suggested. The results of simulation modeling and pedagogical experiments conducted by using the developed program which implement the self-learning algorithm, are showed the validity of the theoretical model and the appropriateness using of self-learning control programs for differentiation efforts of students on the realization of these tests. The article’s submissions may be used for further studies of the self-training process of software that realize other types of tests and test development of knowledge control and ability based on them.
  Повний текст PDF - 236.757 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петков А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петков А. А. Самообучаемость компьютерных программ контроля выполнения тестовых заданий расчетного типа / А. А. Петков // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського