Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Кіяновська Н. М. 
Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська, С. О. Семеріков // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 68-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_8
Досліджено проблеми розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Охарактеризовано сутність конвергенції тенденції інформатизації системи вищої інженерної освіти США з іншими тенденціями її розвитку; визначено основні історико-педагогічні етапи розвитку теорії і методики використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Вивчення історико-педагогічної джерельної бази надало можливість виокремити шість етапів, на ранніх етапах проаналізовано провідні засоби ІКТ навчання вищої математики, вказано протиріччя і визначено основні особливості використання засобів ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей.Исследованы проблемы развития информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) обучения высшей математике студентов инженерных специальностей в США. Охарактеризованы сущность конвергенции тенденции информатизации системы высшего инженерного образованияСША с ее другими тенденциями развития; определены основные историко-педагогические этапы развития теории и методики использования ИКТ в обучении высшей математике студентов инженерных специальностей в США. Изучение историко-педагогических источников позволило выделить шесть этапов, на каждом из которых проанализированы ведущие средства ИКТ обучения высшей математике, указаны противоречия и определены основные особенности использования средств ИКТ в обучении высшей математике студентов инженерных специальностей.The article deals with the problems of information and communication technologies (ICT) development in teaching mathematics of engineering specialities students in the United States. In the article the nature of trends of convergence of information system in higher technical education and other tendencies in the USA are сharacterized. The main historical stages of development of the theory and methods of ICT use in teaching mathematics of engineering specialities students in the United States are defined. The study of historical sources has been allowed to emphasize six stages, at each stage it is analyzed the use of ICT for teaching mathematics, it is shown the contradictions and the main features of the use of ICT in teaching mathematics of engineering specialities students.
  Повний текст PDF - 248.267 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кіяновська Н.
  • Рашевська Н.
  • Семеріков С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кіяновська Н. М. Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська, С. О. Семеріков // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 68-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кіяновська Наталія Михайлівна (педагогічні науки)
  • Рашевська Наталя Василівна (педагогічні науки)
  • Семеріков Сергій Олексійович (1976–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського