Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Коляда М. Г. 
Програмні пакети для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин / М. Г. Коляда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_14
Розглянуто програмні пакети, що використовуються для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин. Показано, як на основі понять, представлених нечіткими знаннями можна інтерпретувати людські міркування, які надалі можна використовувати для процесу моделювання та прогнозування педагогічних взаємодій. Метою статті є показ інтерпретації педагогічних висловлювань в теорії нечітких множин й огляд тих програмних пакетів, які можна використовувати для прогнозування дидактичних процесів і явищ. Виявлено, що найпридатнішими пакетами, які можна достатньо ефективно застосовувати для прогнозування педагогічних процесів, є комп’ютерний додаток fuzzy Logic Toolbox і програма fuzzy TECH.Рассмотрены программные пакеты, которые используются для педагогического прогнозирования на основе теории нечетких множеств. Показано, как на основе понятий, представленных нечеткими знаниями, можно интерпретировать человеческие суждения, которые в дальнейшем можно использовать для процесса моделирования и прогнозирования педагогических взаимодействий. Целью статьи является показ интерпретации педагогических высказываний в теории нечетких множеств и обзор тех программных пакетов, которые можно использовать для прогнозирования дидактических процессов и явлений. Установлено, что наиболее пригодными пакетами, которые можно достаточно эффективно применять для прогнозирования педагогических процессов, является компьютерное приложение fuzzy Logіc Toolbox и программа fuzzy TECH.In the article software packages which are used for pedagogical forecasting on the basis of the theory of indistinct sets are considered. It is shown as on the basis of the concepts presented by indistinct knowledge it is possible to interpret human judgments which can be used further for process of modeling and forecasting of pedagogical interactions. Article’s purpose is display of interpretation of pedagogical statements in theories of indistinct sets and the review of those software packages which can be used for forecasting of didactic processes and the phenomena. It is revealed that the most suitable packages which can be applied effectively enough to forecasting of pedagogical processes is the computer appendix fuzzy Logіc Toolbox and the program fuzzy TECH.
  Повний текст PDF - 211.254 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коляда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коляда М. Г. Програмні пакети для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин / М. Г. Коляда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коляда Михайло Георгійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського