Наукова періодика України | Грані | ||
Согорін А. А. Соціальне міфотворення як складова сучасної реклами / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 11(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_11%281%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Согорін А. А. Соціальне міфотворення як складова сучасної реклами / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 11(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_11(1)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |