Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Грицюк С. Методологічні основи пізнання сутності та механізмів рухової навички / С. Грицюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_8 Розкрито проблему пошуку методологічних підходів до формування рухових навичок. Проаналізовано сутнісні особливості двох фізіологічних теорій - теорії умовних рефлексів і теорії побудови рухів. Визначено, що вони різняться за поясненням структури та схеми протікання рухових актів, за уявленням про сутність рухових навичок і механізмів їх утворення. Проте виявлено, що обидві теорії спрямовані на пояснення ролі центральної нервової системи у формуванні рухових дій і навичок. Установлено, що обидві теорії використовуються як методологічні основи формування рухових навичок на різних вікових щаблях онтогенезу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грицюк С. Методологічні основи пізнання сутності та механізмів рухової навички / С. Грицюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |