Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Дмитрук В. Фізична освіта в педагогічній спадщині П. Ф. Лесгафта / В. Дмитрук, В. Базюк, Л. Приступа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 9–11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_4 Зазначено, що П. Лесгафт розробив теорію фізичної освіти, на базі якої сформулював вимоги до фізичного розвитку молоді в навчальному закладі. Мета роботи - розкрити значення фізичної освіти, яку запропонував П. Ф. Лесгафт, щодо посилення освітньої складової з предмета "Фізична культура". Для вирішення поставленого завдання використано такі методи дослідження, як теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Фізичною освітою П. Ф. Лесгафт уважав "гармонійний всебічний розвиток діяльності людського організму", свідоме обмеження сваволі в міркуваннях і діяльності людини, визначення своєї особистості та її значення в суспільстві. Теорія фізичної освіти П. Ф. Лесгафта вийшла далеко за межі кінця XIX - початку XX ст. і її можна розглядати як одне з важливих джерел педагогічної науки. Важливі наукові положення, обгрунтовані вченим, є актуальними й сьогодні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитрук В. Фізична освіта в педагогічній спадщині П. Ф. Лесгафта / В. Дмитрук, В. Базюк, Л. Приступа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 9–11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |