Наукова періодика України | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | ||
Лойко Т. О. Функціональний тренінг у процесі занять фізичною культурою учнів старшої школи / Т. О. Лойко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 299–302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_71 Соціальне й педагогічне значення полягає в тому, що функціональний тренінг передбачає якісно інший підхід до заняття, коли кожен м'яз розглядається як ланка в ланцюзі. Використовуються вправи, у яких бере участь велика кількість м'язових груп. Увагу приділено концентрації на тій зоні, яка одержує основну дію, а також тренується здатність людини усвідомлювати своє тіло як єдине ціле. У сукупності цих чинників функціональний тренінг сприяє активному розвитку не лише основних поверхових м'язів, але й глибоко лежачих м'язів-стабілізаторів, більшість із яких ми, як правило, не контролюємо свідомо. Саме ці глибоко лежачі м'язи-стабілізатори є тією базою, із якої починається кожен рух, і опорою для нашого корпуса, який вони утримують у рівновазі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лойко Т. О. Функціональний тренінг у процесі занять фізичною культурою учнів старшої школи / Т. О. Лойко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 299–302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_71. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |