Наукова періодика України | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | ||
Швець О. О. Аналіз сучасних концепцій бренд-капіталу на підприємстві / О. О. Швець // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 2. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_2_16 Надано визначення бренд-капіталу як економічної категорії та активу підприємства. Проведено ідентифікацію його складових елементів. З'ясовано зміст етапів формування та принципів управління бренд-капіталом, що допоможе малим і середнім підприємствам краще розуміти та знаходити шляхи успішного менеджменту такого активу, як бренд-капітал. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Швець О. О. Аналіз сучасних концепцій бренд-капіталу на підприємстві / О. О. Швець // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 2. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |