Наукова періодика України | Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики | ||
Shvets O. О. Improving methods of brand positioning / O. О. Shvets // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 2. - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2014_2_30 Проаналізовано впізнавання бренда з урахуванням методів інформування цільової аудиторії. Розроблено модель позиціонування бренда. Визначено середній рівень впізнавання бренда щодо методів розповсюдження інформації. Побудовано карту позиціонування залежно від відстані розміщення бренда по відношенню до цільового споживача. Обгрунтовано напрямок розвитку впізнавання бренда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shvets O. О. Improving methods of brand positioning / O. О. Shvets // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 2. - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2014_2_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |