Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Baranova S. Suggestive Material as an Aspect of Stylistic Implication of English Advertising Discourse (Based on American TV Commercials) / S. Baranova, A. Trofymenko // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 3. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_3_4 Розглянуто сугестію як комунікативний фактор імплікації, що було поширено в англомовній телевізійній рекламі використанням різноманітних стилістичних засобів, а саме - тих засобів, що ототожнені з імплікаційними маркерами, які утворюють сугестивний матеріал. Робота передбачає аналіз стилістичних експресивних прийомів використаних в рекламі з метою формування нових конотацій для продукту через створення прихованих, навіяних значень та конотаційних полів для продукту, що рекламується. Увагу приділено присутності навіювання як вербального фактору у формуванні рекламного тексту на одному рівні з візуальною передачею сугестії. Робота націлена на подальше доведення того, що імплікація в рекламному дискурсі базується на сугестивному стилістичному матеріалі для виконання маніпулятивної функції реклами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Baranova S. Suggestive Material as an Aspect of Stylistic Implication of English Advertising Discourse (Based on American TV Commercials) / S. Baranova, A. Trofymenko // Філологічні трактати. - 2018. - Т. 10, № 3. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2018_10_3_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |