Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Вашист К. М. Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі / К. М. Вашист, М. В. Катериніна // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 1. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_1_4 Досліджено функціонування скорочень і телескопічних одиниць у рекламних текстах, що розміщені на сучасних англомовних онлайн-ресурсах, вивчено їх структурно-семантичні особливості. У рекламі використовуються різноманітні мовні засоби, і окрім того, щоб бути короткими та експресивними, вони мають передавати також велику кількість інформації. Тому рекламна комунікація відбувається великою мірою на імпліцитному, когнітивному рівні. Емпіричний матеріал дослідження допомагає виявити прагматичний статус телескопізмів і скорочень у рекламних текстах, їх лінгвальні функції. Основним фактором, що сприяє поширенню скорочених лексичних одиниць у рекламній сфері, є їх високий лінгвопрагматичний потенціал. Завдяки своїм динамічним, нестандартним словотворчим функціям скорочення та телескопізми задовольняють мовні потреби суспільства, які не можуть реалізуватися за допомогою інших словотворчих засобів - афіксації, словоскладення та ін. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вашист К. М. Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі / К. М. Вашист, М. В. Катериніна // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 1. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_1_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |