Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Серебрянська І. М. Мовна репрезентація освітньої проблематики в текстах студентського інтернет-журналу / І. М. Серебрянська // Філологічні трактати. - 2016. - Т. 8, № 4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2016_8_4_9 Висвітлено проблему лінгвістичного аналізу заголовкових текстів студентського інтернет-журналу "Освіта та ..". Зроблено спробу виявити актуальні питання сфери освіти через призму мовної картини світу вітчизняних студентів як представників української нації. Матеріал структуровано за тематичними рубриками, що реалізують зв'язок поняття освіта" з іншими галузями: "Освіта та суспільство", "Освіта та влада", "Освіта та економіка", "Освіта та культура". Лінгвістичний аналіз текстів засвідчує емоційне та критичне сприйняття реалій освіти молоддю, що у мові виразно проявляється на лексичному й синтаксичному рівнях. Найбільш поширеними мовними засобами актуалізації освітньої проблематики стають позитивно та негативно конотовані слова, що в контексті утворюють антонімічні пари; заперечні граматичні форми; питальні, окличні та незавершені речення, а також їх комбінації. Досліджений матеріал надає змогу говорити про прагматичну складову мовної свідомості сучасного студента. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Серебрянська І. М. Мовна репрезентація освітньої проблематики в текстах студентського інтернет-журналу / І. М. Серебрянська // Філологічні трактати. - 2016. - Т. 8, № 4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2016_8_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |