Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Chulanova G. V. Manipulation Strategy and Tactics of Blurbs / G. V. Chulanova // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 4. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_4_13 Наведено результати дослідження маніпулятивної стратегії рекламних текстів, яка реалізується через основні тактики. Проаналізовано комунікативні цілі реклами, призначеної для створення певного перлокутивного ефекту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chulanova G. V. Manipulation Strategy and Tactics of Blurbs / G. V. Chulanova // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 4. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |