Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Чернюк Н. І. Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) / Н. І. Чернюк, Д. П. Трофимець // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_1_24 Досліджено роль різноманітних синтаксичних фігур у створенні емотивності рекламного повідомлення. Проаналізовано конкретні приклади вживання найпоширеніших синтаксичних засобів у рекламному дискурсі. Визначено основні способи перекладу таких засобів українською мовою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чернюк Н. І. Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) / Н. І. Чернюк, Д. П. Трофимець // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |