Наукова періодика України Філологічні трактати


Чернюк Н. І. 
Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) / Н. І. Чернюк, Д. П. Трофимець // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_1_24
Досліджено роль різноманітних синтаксичних фігур у створенні емотивності рекламного повідомлення. Проаналізовано конкретні приклади вживання найпоширеніших синтаксичних засобів у рекламному дискурсі. Визначено основні способи перекладу таких засобів українською мовою.
  Повний текст PDF - 260.373 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чернюк Н.
  • Трофимець Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чернюк Н. І. Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) / Н. І. Чернюк, Д. П. Трофимець // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_1_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського