Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Вовчанська С. І. Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft”) / С. І. Вовчанська // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 4. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_4_4 Описано морфологічні та синтаксичні особливості функціонування фахових текстів (на прикладі німецьких популярних газет - рубрика "die Wirtschaft"). Досліджено та обгрунтовано домінування відповідних мовних засобів, що реалізують у фахових текстах комунікативну функцію. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовчанська С. І. Морфолого-синтаксичний аналіз функціонування фахової мови маркетингу (на прикладі німецьких популярних газет – рубрика "die Wirtschaft”) / С. І. Вовчанська // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 4. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_4_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |