Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Лещенко О. В. Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ) / О. В. Лещенко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_3_11 Стаття присвячена зіставному вивченню неповних речень у німецьких та українських рекламних слоганах фінансових, страхових і консалтингових установ. Проаналізовані неповні речення розподіляються на неповні контекстуальні та еліптичні речення. Неповні речення в слоганах розглянуто у взаємозв'язку із функцією реклами, спрямованої на залучення уваги клієнтів. Парцеляція як фігура стилістичного синтаксису підсилює експресивність у слоганах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лещенко О. В. Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ) / О. В. Лещенко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_3_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |