Наукова періодика України Філологічні трактати


Лещенко О. В. 
Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ) / О. В. Лещенко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_3_11
Стаття присвячена зіставному вивченню неповних речень у німецьких та українських рекламних слоганах фінансових, страхових і консалтингових установ. Проаналізовані неповні речення розподіляються на неповні контекстуальні та еліптичні речення. Неповні речення в слоганах розглянуто у взаємозв'язку із функцією реклами, спрямованої на залучення уваги клієнтів. Парцеляція як фігура стилістичного синтаксису підсилює експресивність у слоганах.
  Повний текст PDF - 65.82 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лещенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лещенко О. В. Неповні речення в німецьких та українських слоганах (на матеріалі реклами фінансових, страхових і консалтингових установ) / О. В. Лещенко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_3_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лещенко Олеся Вікторівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського