Наукова періодика України Філологічні трактати


Соколова І. В. 
Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) / І. В. Соколова // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 2. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_2_20
Надано результати дослідження основних текстотвірних та текстооформлюючих категорій інформаційно-рекламного тексту, серед яких - інтегративність, прагматична спрямованість, адресованість, інформативність, експліцитність, позитивна оцінність. Введено поняття інформаційно-рекламного тексту як типу тексту і надано його онтологічні характеристики.
  Повний текст PDF - 53.513 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соколова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) / І. В. Соколова // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 2. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_2_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соколова Ірина Валентинівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського