Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) / І. В. Соколова // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 2. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_2_20 Надано результати дослідження основних текстотвірних та текстооформлюючих категорій інформаційно-рекламного тексту, серед яких - інтегративність, прагматична спрямованість, адресованість, інформативність, експліцитність, позитивна оцінність. Введено поняття інформаційно-рекламного тексту як типу тексту і надано його онтологічні характеристики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) / І. В. Соколова // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 2. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_2_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |