Наукова періодика України Економіка. Екологія. Соціум


Zamlynskyi V. 
Features of a complex marketing approach in management of the tourism industry / V. Zamlynskyi, N. Yurchenko, O. Haltsova // Економіка. Екологія. Соціум. - 2018. - Т. 2, вип. 4. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EES_2018_2_4_9
  Повний текст PDF - 309.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zamlynskyi V.
  • Yurchenko N.
  • Haltsova O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zamlynskyi V. Features of a complex marketing approach in management of the tourism industry / V. Zamlynskyi, N. Yurchenko, O. Haltsova // Економіка. Екологія. Соціум. - 2018. - Т. 2, вип. 4. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EES_2018_2_4_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського