Наукова періодика України | Економіка. Екологія. Соціум | ||
Zamlynskyi V. Features of a complex marketing approach in management of the tourism industry / V. Zamlynskyi, N. Yurchenko, O. Haltsova // Економіка. Екологія. Соціум. - 2018. - Т. 2, вип. 4. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EES_2018_2_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zamlynskyi V. Features of a complex marketing approach in management of the tourism industry / V. Zamlynskyi, N. Yurchenko, O. Haltsova // Економіка. Екологія. Соціум. - 2018. - Т. 2, вип. 4. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EES_2018_2_4_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |