Наукова періодика України | Economics, entrepreneurship, management | ||
Garasym P. Concepts of firmness and balancing in marketing logistics / P. Garasym, O. Gerasymenko, M. Garasym // Economics, entrepreneurship, management. - 2015. - Vol. 2, Num. 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2015_2_1_5 Concepts of firmness and balancing are considered. Place of firmness and balancing in marketing logistics is defined. The authors have come to the conclusion that the system which is considered stable for any moment is not necessarily simultaneously balanced. According to the integrated continuum of logistics development intensity and marketing concepts balancing of marketing logistics have a place in social and ethical marketing concept. Firmness of marketing logistics can be observed in any point of continuum if situation is constant for a long time. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Garasym P. Concepts of firmness and balancing in marketing logistics / P. Garasym, O. Gerasymenko, M. Garasym // Economics, entrepreneurship, management. - 2015. - Vol. 2, Num. 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2015_2_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |