Наукова періодика України | Economics, entrepreneurship, management | ||
Krykavskyy E. V. Implementation of marketing concepts into supply chain management / E. V. Krykavskyy, E. А. Pokhylchenko // Economics, entrepreneurship, management. - 2014. - Vol. 1, Num. 2. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2014_1_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Krykavskyy E. V. Implementation of marketing concepts into supply chain management / E. V. Krykavskyy, E. А. Pokhylchenko // Economics, entrepreneurship, management. - 2014. - Vol. 1, Num. 2. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2014_1_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |