Наукова періодика України | Чернігівський науковий часопис | ||
Семенча І. Є. Оцінка та аналіз стану якості зального банківського обслуговування / І. Є. Семенча, А. О. Олійник // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2012. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2012_1_15 Проаналізовано стан якості зального обслуговування клієнтів банку на прикладі діяльності групи провідних банків України за допомогою авторської методики оцінки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Семенча І. Є. Оцінка та аналіз стану якості зального банківського обслуговування / І. Є. Семенча, А. О. Олійник // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2012. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2012_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |