Наукова періодика України | Чернігівський науковий часопис | ||
Гонта О. І. Проблеми формування транскордонного туристичного брендингу / О. І. Гонта // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2011_2_8 Викладено авторське бачення реалізації ситуаційних переваг туристичного потенціалу регіонів України на основі формування транскордонного брендингу територій прилеглих країн. Увагу приділено розвитку міжрегіонального транскордонного співробітництва у туристичній сфері. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гонта О. І. Проблеми формування транскордонного туристичного брендингу / О. І. Гонта // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2011_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |