Наукова періодика України Чернігівський науковий часопис


Гонта О. І. 
Проблеми формування транскордонного туристичного брендингу / О. І. Гонта // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2011_2_8
Викладено авторське бачення реалізації ситуаційних переваг туристичного потенціалу регіонів України на основі формування транскордонного брендингу територій прилеглих країн. Увагу приділено розвитку міжрегіонального транскордонного співробітництва у туристичній сфері.
  Повний текст PDF - 303.378 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гонта О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гонта О. І. Проблеми формування транскордонного туристичного брендингу / О. І. Гонта // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. - 2011. - № 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2011_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гонта Олена Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського