Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Голодюк Л. 
Парадигмальність процесу організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у контексті різних підходів / Л. Голодюк // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_9
  Повний текст PDF - 338.601 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голодюк Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голодюк Л. Парадигмальність процесу організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у контексті різних підходів / Л. Голодюк // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Голодюк Лариса Степанівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського