Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Рябовол Л. 
Методика навчання правознавства як наука: методи досліджень, категоріально-понятійний апарат, розробленість наукової та навчальної літератури / Л. Рябовол // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_27
  Повний текст PDF - 250.515 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рябовол Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рябовол Л. Методика навчання правознавства як наука: методи досліджень, категоріально-понятійний апарат, розробленість наукової та навчальної літератури / Л. Рябовол // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рябовол Лілія Тарасівна (1969–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського