Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Вдовченко В. Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти / В. Вдовченко, Є. Антонович // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вдовченко В. Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти / В. Вдовченко, Є. Антонович // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |