Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Білоус С. 
Особливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Білоус, Л. Іванчук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_5
Висвітлено організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, актуальні проблеми організації їх навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Акцентовано необхідність аргументованого зваженого впровадження доцільного вибору форм навчання цих дітей у загальноосвітніх школах. Зосереджено увагу на особливостях організації інклюзивних, індивідуальних, інтегрованих форм навчання. Вказані чинники ефективної їх організації для досягнення освітніх цілей. Обґрунтовано необхідність створення сприятливого спеціального середовища, специфіку організації, змісту методів навчання та виховання дітей з обмеженими можливостями. Окрема увага приділяється проблемам психолого-педагогічного супроводу таких дітей у загальноосвітньому закладі, включення педагогів у навчально-виховний процес дітей з особливими освітніми потребами, їх підготовку задля організації корекційного освітнього процесу. Підкреслено важливість залучення сім’ї до участі в навчально-виховному процесі.Освещено организационно-методические основы обеспечения права на образование детей с особыми образовательными потребностями, актуальные проблемы организации их обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Отмечена необходимость аргументированного, взвешенного внедрения целесообразного выбора форм обучения этих детей в общеобразовательных школах. Сосредоточено внимание на особенностях организации инклюзивной, индивидуальной, интегрированной форм обучения. Указаны факторы эффективной их организации для достижения образовательных целей. Обоснована необходимость создания благоприятной специальной среды, специфика организации, содержания методов обучения и воспитания детей с ограниченными возможностями. Отдельное внимание уделяется проблемам психолого-педагогического сопровождения таких детей в общеобразовательном учреждении, включение педагогов в учебно-воспитательный процесс детей с особыми образовательными потребностями, их подготовке для организации коррекционного образовательного процесса. The article highlights the organizational and methodological principles to ensure the right for education for children with special educational needs, current problems of their education in comprehensive secondary institutions. The need for a well-considered implementation of relevant teaching methods for special education in comprehensive schools is mentioned in the article. It emphasizes the features of an inclusive, individualized and integrated teaching. The factors of efficient teaching structuring to achieve educational goals are pointed out. The article proves the necessity of positive environment creating, the structure specificity, the methodological content of teaching and raising children with disabilities.
  Повний текст PDF - 317.753 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білоус С.
  • Іванчук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білоус С. Особливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Білоус, Л. Іванчук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Білоус Світлана Юріївна (педагогічні науки)
  • Білоус Світлана Віталіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського