Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Фроленкова Н. 
Якість змісту дошкільної освіти в Україні в кінці ХХ століття: вплив соціально-економічних чинників / Н. Фроленкова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_38
Представлено кінець ХХ століття де перехід України до демократичного суспільства, правової держави та ринкової економіки потребував докорінного реформування системи освіти. На основі узагальнення виявлено, що в останньому десятиріччі минулого століття система дошкільної освіти зазнала кардинальних змін, відчуваючи як позитивний, так і негативний вплив. Прослідковано, що зміни були спричинені не стільки цілеспрямованою державною політикою з реформування галузі освіти, скільки тривалими кризовими явищами в економічному та суспільному розвитку загалом. Виявлено соціально-економічні та суспільно-політичні чинники, що впливали на зміст української дошкільної освіти і її якість у кінці ХХ століття. Охарактеризовано класифікацію чинників впливу, розглянуто їх особливості. Акцентовано увагу на тому, що попри соціально-економічні труднощі першого десятиріччя розвитку освіти в незалежній Україні творчо працювали, та продовжують працювати і науковці, і практики, забезпечуючи якість дошкільної освіти. Дану проблему розглянуто у соціально-економічному вимірі. На основе обобщения выявлено, что в последнем десятилетии прошлого века система дошкольного образования Украины испытала кардинальные изменения, чувствуя как положительное, так и отрицательное влияние. Отслежено, что изменения были вызваны не столько целенаправленной государственной политикой по реформированию отрасли образования, сколько длительными кризисными явлениями в экономическом и общественном развитии страны. Определены социально-экономические и общественно-политические факторы, которые влияли на содержание украинского дошкольного образования и его качество в конце ХХ века. Осуществлена характеристика факторов влияния, их классификация и особенности. Аt the end of the twentieth century Ukraine’s transition to democracy, the rule of law and market economy needed a radical reform of the education system. On the basis of summarizing it was found out that in the last decade of the last century the system of preschool education has undergone major changes, feeling both positive and negative effects. Following that the changes were caused not so much targeted policy reform education as long the crisis in the economic and social development in general.
  Повний текст PDF - 280.512 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фроленкова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фроленкова Н. Якість змісту дошкільної освіти в Україні в кінці ХХ століття: вплив соціально-економічних чинників / Н. Фроленкова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фроленкова Надія Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського