Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Флярковська О. 
Вплив педагогічних умов на процес творчої самореалізації підлітків / О. Флярковська // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_37
Розглянуто результати дослідження опитування учнів загальноосвітніх навчальних закладів щодо формування готовності до творчої самореалізації у процесі позакласної виховної роботи. В статті акцентовано на необхідності формування творчої самореалізації у підлітковому віці. Зазначається, що сукупність педагогічних умов організації позакласних виховних заходів, позитивно впливають як на підлітка, так і на педагога щодо формування готовності до творчої самореалізації підлітків у процесі позакласної виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу. Також наголошується на необхідності створення об’єктивних нових передумов для розробки принципово нових підходів до формування у підлітка готовності до діяльності, що забезпечує йому можливість більш повної і успішної творчої самореалізації. Рассмотрено результаты исследования опроса учащихся общеобразовательных учебных заведений в отношении формирования готовности к творческой самореализации в процессе внеклассной воспитательной работы. Акцентировано внимание на необходимости формирования творческой самореализации в подростковом возрасте. Отмечается, что совокупность педагогических условий организации внеклассных воспитательных мероприятий положительно влияет как на подростка, так и на педагога в отношении формирования готовности к творческой самореализации подростков в процессе внеклассной воспитательной работы общеобразовательного учебного заведения. Также отмечается о необходимости создания объективных новых предпосылок для разработки принципиально новых подходов к формированию у подростка готовности к деятельности, обеспечивающей ему возможность более полной и успешной творческой самореализации. This article is devoted to the results of survey research students of secondary schools on the formation of readiness for creative self-realization in the extracurricular educational work. The article focuses on the need to develop creative self-realization of teenagers. It is noted that the set of pedagogical conditions of extracurricular educational activities, provide a positive impact on both the teenager and the teacher on the formation of readiness for creative self-realization of teenagers during extracurricular educational work of an educational institution. Also it stresses on the need for a new objective preconditions for the development of fundamentally new approaches to the adolescent’s preparedness activities, providing him or her the opportunity to more complete and successful creative self-realization.
  Повний текст PDF - 407.753 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Флярковська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Флярковська О. Вплив педагогічних умов на процес творчої самореалізації підлітків / О. Флярковська // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_37.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Флярковська Ольга Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського