Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Новак О. 
Теоретичні аспекти професійної педагогічної підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти / О. Новак // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_22
Розглянуто процес підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі в сучасних умовах доцільно базувати на таких педагогічних підходах: особистісно орієнтований, компетентнісний, системний. Особистісно орієнтований підхід передбачає ознайомлення із досягненнями сучасної педагогічної науки та вивчення передового педагогічного досвіду; введення спецкурсу «Наступність навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі»; активне використання у навчальному процесі майбутніх вихователів рольових ігор, типових ситуативних завдань; доброзичливе, толерантне та об’єктивне ставлення до майбутніх вихователів, зацікавлення їх обраним фахом, мотивування важливості забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі, заохочення до самоосвіти, самореалізації та самовдосконалення. Компетентнісний підхід реалізується наступними заходами: орієнтація на успішне практичне застосування умінь забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі в сучасних умовах, а не просто на їх засвоєння та нагромадження; визначення місця знань, умінь щодо забезпечення безперервності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі серед ключових компетентностей педагогічних працівників. Рассмотрено процесс подготовки будущих воспитателей к обеспечению преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе в современных условиях целесообразно базировать на таких педагогических подходах: личностно ориентировочный, компетентностный, системный. Личностно ориентировочный подход предусматривает ознакомление с достижениями современной педагогической науки и изучением передового педагогического опыта; введение спецкурса «Преемственность обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе»; активное использование в учебном процессе будущих воспитателей ролевых игр, типичных ситуативных задач; доброжелательное, толерантное и объективное отношение к будущим воспитателям, заинтересованность их выбранной специальностью, мотивирование важности обеспечения преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе, поощрение самообразования, самореализации и самосовершенствования. Компетентностный подход реализуется следующими мероприятиями: ориентация на успешное практическое применение умений обеспечения преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе в современных условиях, а не просто их усвоение и накопление; определение знаний, умений по обеспечению безпрерывности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе среди ключевых компетентностей педагогов.The process of preparing future tutors to ensure continuity of education in pre-school and primary school in modern conditions is advisable to base on such pedagogical approaches as: personal-oriented, competencе, system. Learner-centered approach includes: getting acquainted with the achievements of modern science teaching and learning excellence of teaching experience; introduction course «Continuity of learning in pre-school and elementary school»; active use in the educational process of future tutors role-playing games, the typical situational problems; benevolent, tolerant and objective attitude to future teachers, their interest in the chosen profession, motivating the importance of continuity in teaching in pre-school and elementary school, encourage self-education, self-realization and self-improvement.
  Повний текст PDF - 296.592 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Новак О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Новак О. Теоретичні аспекти професійної педагогічної підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти / О. Новак // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Новак Олена Мусіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського