Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Казакова Н. 
Реалізація ідей Миколи Миколайовича Дарманського при організації та проведенні педагогічної практики у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії / Н. Казакова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_17
Представлено короткі інформативні відомості про особливості організації педагогічної практики з часів відкриття педкурсів у Проскурові (1921 р.) до становлення Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (2006р.). Висвітлені ідеї Миколи Миколайовича Дарманського про необхідність зближення педагогічного училища та вищого навчального закладу. Статтю присвячено актуальній проблемі організації та проведення педагогічної практики майбутніх учителів в умовах ступеневої освіти. Розкрито основні ідеї Миколи Миколайовича Дарманського щодо організації та проведення педагогічної практики у ступеневому закладі освіти та напрями реалізації їх працівниками відділу педагогічної практики у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. До них віднесено: організаційну, методичну, наукову роботу зі студентами, керівниками практики академії та баз практики; аналіз результатів практики; контроль і керівництво практикою. Представлено короткие информационные сведения об особенностях организации педагогической практики со времён открытия педкурсов в Проскурове (1921 г.) до становления Хмельницкой гуманитарно-педагогической академии (2006 г.). Освещены идеи Николая Николаевича Дарманского об необходимости объединения педагогического училища и высшего учебного заведения. Статью посвящено актуальной проблеме организации и проведении педагогической практики будущих учителей в условиях многоуровневого образования. Раскрыты основные идеи Николая Николаевича Дарманского относительно организации и проведения педагогической практики в многоуровневом учреждении образования и направления реализации их работниками отдела педагогической практики в Хмельницкой гуманитарно-педагогической академии. К ним отнесены: организационная, методическая, научная работа со студентами, руководителями практики академии и баз практики; анализ результатов практики; контроль и руководство практикой. Short informative facts about peculiarities of organization of pedagogical practice from the period of establishment of pedagogical courses in Proskurov (1921) to Khmelnitsky humanitarian-pedagogical academy (2006) formation have been represented in the article. Mykola Mykolayovych Darmanskiy ideas about the necessity of pedagogical school and higher educational establishment rapprochement. The article deals with the topical problem of organization and conducting pedagogical practice of the future teachers under the conditions of multi- level education. The main ideas of Mykola Mykolayovych Darmanskyi as for organization and conducting pedagogical practice in multi- level educational establishment and directing realization of their activity by the personnel of the department of pedagogical practice in Khmelnytskyi Humanitarian- Pedagogical Academy have been revealed in the article. To these belong: organizational, methodological, scientific work with the students, supervisors of practice of the academy, and the practice bases; analysis of the results of practice; control and practice supervision.
  Повний текст PDF - 234.807 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Казакова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Казакова Н. Реалізація ідей Миколи Миколайовича Дарманського при організації та проведенні педагогічної практики у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії / Н. Казакова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Казакова Наталія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського