Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Глотова І. 
Використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури / І. Глотова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_10
Проаналізовано використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури. Розглянуто засади організації навчання в інтерактивному режимі. Виокремлені та проаналізовані групові інтерактивні методи, які, на думку автора, є найкращим варіантом організації навчального процесу, при якому студент виступає суб’єктом пізнавальної діяльності. Встановлено, що використання таких технологій не тільки сприяє ефективному розвиткові студента, а й викладача, дає можливість для фахового росту, для зміни себе, для навчання разом зі студентами. Проанализировано использование интерактивных методов в организации самостоятельной работы студентов по украинской литературе. Рассмотрены основы организации обучение в интерактивном режиме. Выделены и проанализированы групповые интерактивные методы, которые, по мнению автора, являются наилучшим вариантом организации учебного процесса, при котором студент является субъектом познавательной деятельности. Установлено, что использование таких технологий не только способствует эффективному развитию студента, но и преподавателя, даёт возможность для проффесионального роста, для изменений себя, для обучения вместе со студентами. In article the use of interactive methods in the organization of studends’ individual work in Ukrainian literatur has been analyzed. Basics of the organization of training are studied in the interactive mode. Group interactive methods, which according to the author, are the best option of the organization of educational process at which the student is the subject of cognitive activity, have been singled out and analyzed. It is established that the use of such technologies not only promotes effective development of the student, but also the teacher, gives the chance for professional growth, for changes of himself or herself, for training together with students.
  Повний текст PDF - 363.631 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Глотова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Глотова І. Використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури / І. Глотова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського